torsdag, december 30

Julefrid

Jaha, så var julen 2010 över. Nu väntar nyår. Hoppas att 2011 blir bättre än 2010. Har väl inte varit helt åt skogen, men kunde varit bättre. Hörde på radion häromdagen att man skulle ringa/skriva in till programmet och berätta vad som var det bästa som hänt dig under 2010. Jag kunde inte komma på en enda grej. Till slut beslutade jag att det var att jag hade överlevt, det får man ju vara glad över. Det har ju liksom inte riktigt gått åt vårt håll om man säger så. Det enda positiva är att det har gått så bra för André, körkort, jobb, skolan m.m
Idag upptäckte jag att Nikitas ena hörntand är av. Precis som det inte har varit nog med veterinärskostnader detta året. Sjukt mycket "krabb" med vovvarna. Nikita än det ena än det andra, och Bella med operation och allt. Nu får det fan vara nog rent ut sagt. Och jag som har varit sjukskriven över fem veckor, ingen fet lön man får då. Men man får väl leva på kärleken, är väl det enda som är säkert och bestående i detta huset.
Gott slut och gott nytt alla intresserade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar