tisdag, november 22

Ja jösses.....

....så längesedan det var jag bloggade då. Och så har det hänt så mycket det sista året, men hade inte kunnat skriva om det ändå. Är inte ämnat för allmänheten.
Jag har bytt arbete. Jobbar fortfarande i kommunen, men annan arbetsplats. Inte så kul att mista mina bästaste arbetskamrater, men så är livet. Har ju kvar dom ändå, mina vänner.
Renoveringen pågår fortfarande. Men snart..... Bara "lite" fix i hallen kvar innan vi tar jullov. Hela helgen ska gå åt till det. Hoppas bara min kropp inser det också. Men har en enastående man och en underbar son som fixar det annars, med hjälp av svärfar.
Vovvisarna är också nästan som vanligt. Ja, Nikita är ju som hon är förståss, får sina mentala sammanbrott ibland och lever rövare här hemma. Växlar mycket mellan "hundjävel" och mattes lilla sockerhjärta, inte högt då alltså utan tyst för mig själv. Dyrt blir det ibland i alla fall :(
Vad är då på gång då? Ja, julen närmar sig. Kul va? Gör det ju för alla ;) Inget spännande alls. Men man vet aldrig........
Vet ni förresten... Det blir väldigt mycket köttfärslimpa av 1,5kg blandfärs och alla andra ingredienser jag vill ha i. Inget problem egentligen, men undrar hur jag tänkte där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar